جی مالک اشتر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی به منظور ساماندهی ترافیک در تقاطع جی– مالک اشتر خبر داد و گفت: اجرای این عملیات با یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

مسعود قاسمی اظهار کرد: شهرداری این منطقه در راستای نظم بخشیدن به ترافیک شهری، جلوگیری از تصادفات، تسهیل در رفت و آمد و مرتفع شدن مشکلات شهروندان، اقدام به نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی به منظور ساماندهی ترافیک در تقاطع جی- مالک اشتر کرده است.

وی افزود: شهرداری نگاه ویژه‌ای به اهمیت و ضرورت ایمن‌سازی معابر و مسیرها با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در جهت کاهش خطرات، افزایش ضریب ایمنی و هدایت رانندگان دارد؛ با شروع شهرسازی مدرن، مدیریت و برنامه‌ریزی ترافیک به عنوان یکی از عناصر اصلی در برنامه‌ریزی و طراحی شهری محسوب می‌شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک و روان سازی عبور و مرور در سطح معابر، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه نسبت به نصب تابلوهای انتظامی، نصب و اصلاح گاردریل‌ها، نصب و اصلاح چراغ‌های راهنمایی چشمک زن و نصب  سیستم کنترل مرکزی چراغهای راهنمائی (Scats) در محل تقاطع جی –  مالک اشتر اقدام کرده که هر یک نقش مشخصی در مدیریت ترافیکی و انتظامی شهر دارند.

 قاسمی با بیان اینکه اجرا و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمنی اثرات مثبتی بر بهبود و کاهش ترافیک و حفظ سلامت شهروندان خواهد داشت افزود: اجرای این عملیات هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در برداشته که دسترسی ایمن و آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به نقاط و مقصد مورد نظر را به دنبال خواهد شد.

منبع: شهرداری اصفهان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر اخبار

  • برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.
مجموعه گیتی هوم
ارسال پیام در واتس اپ