به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ مهندس ایرج معزی که در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت خاکریزآب سخن می گفت، ضمن تاکید بر ضرورت ایمن سازی پایتخت در مقابل سیلاب های با دوره بازگشت 50 ساله، تحقق این امر مهم را در گرو تکمیل بخش باقی مانده شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آبهای سطحی پایتخت دانست و یادآور شد: تهیه نقشه شبکه موجود و استمرار اقدامات مربوط به نگهداشت و بهبود عملکرد این شبکه، ضرورتی است که باید به موازات توسعه زیرساخت های هدایت رواناب ها پیگیری شود.

مهندس معزی استقرار نظام پایش مستمر کیفیت و نظارت عالیه بر عملکرد مناطق و نواحی شهرداری تهران را از دیگر راهبردهای ضروری در جهت تحقق اهداف طرح جامع مدیریت آبهای سطحی ذکر و اضافه کرد: پایش کیفی و کمی رواناب ها و تکمیل بانک اطلاعاتی در این زمینه که به ویژه با احداث ایستگاه های باران سنجی و آب سنجی امکان پذیر می شود، از دیگر ماموریت هایی است که باید توسط شرکت خاکریزآب دنبال شود.

گفتنی است طی این مراسم ضمن تقدیر از خدمات 5 ساله مهندس علیرضا یعقوبی در شرکت خاکریزآب، مهندس پیمان عباسی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معارفه شد. شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر تهران در دوران مسئولیت مهندس یعقوبی ضمن توسعه ای 22 کیلومتری، شاهد دستاوردهای قابل توجهی بود که از آن جمله می توان به اجرای پروژه های ایمن سازی بستر رودخانه کن، ساماندهی و احیای رودخانه وردآورد، فاز نخست پروژه احداث شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی محدوده خیابان خاوران و ایمن سازی پایه های پل تقاطع بزرگراه شهید خرازی با رودخانه وردآورد اشاره کرد.

مهندس پیمان عباسی معاون فنی و عمرانی سابق منطقه 5 درحالی به عنوان مدیرعامل شرکت خاکریزآب منصوب شده است که پیش از این عهده دار مسئولیت هایی همچون معاون فنی و عمرانی شهرداری های مناطق 9 و 13 و همچنین معاون فنی و عمرانی برج میلاد تهران بوده است.