1547521C

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان گفت: بسته تشویقی ساخت و ساز علاوه بر اینکه راه برون رفت از رکود در ساخت و ساز است، تسهیلاتی نیز برای انبوه سازان و حرکتی به نفع مردم و اقتصاد شهر است.

مهدی زارعی ظهارکرد: شهرداری اصفهان با دریافت مصوبه‌ای از شورای شهر در روزهای گذشته بسته تشویقی ساخت و ساز را فعال کرده است.

وی با بیان اینکه بسته تشویقی در دو دوره زمانی اجرا می‌شود که دروه نخست آن به مدت یک ماه آغاز شده است، تصریح کرد: افرادی که درخواست دریافت پروانه ساختمانی یا تجاری داشته باشند، اگر فرایند صدور پروانه را تا قبل از دهم بهمن‌ماه ۹۷ به پایان برسانند و تصمیم داشته باشند مبالغ مربوط به پروانه را به صورت نقدی پرداختند، امکان استفاده از ۳۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده را خواهند داشت.

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی اگر نتوانند در این دوره زمانی فرایند لازم را انجام دهند در دوره دوم بسته تشویقی که از بهمن ماه آغاز و تا ۱۵ اسفندماه ۹۷ ادامه خواهد داشت، می‌توانند از ۳۰ درصد تخفیف در صورت پرداخت نقدی استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسته‌های تشویقی جدید شامل ‌های مسکونی و تجاری می شود، گفت: ارایه بسته‌های تشویقی ساخت و ساز با ۳۵ و ۳۰ درصد تخفیف تنها مشمول افرادی می‌شود که مبالغ مربوط به صدور پروانه را به صورت نقدی پرداخت کنند.

زارعی افزود: نیمه نخست سال بسته تشویقی تخصصی ویژه فعالان و انبوه سازان ساخت و ساز بود، اما این دوره عمومیت بیشتری پیدا کرده و تمام افرادی که متقاضی دریافت پروانه باشند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: شهرداری اصفهان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر اخبار

  • برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.
مجموعه گیتی هوم
ارسال پیام در واتس اپ