به گزارش گروه اجتماعی برنا، طی این سفر مهندس موسی برزگری، مسعود حیدروند، احمد حمزه، عطاناوکی و احمد نجنو مهندس سعیدی‌کیا و اعضای کمیسیون عمران مجلس را همراهی می‌کردند.

این بازدید از مجتمع دامداری تخصصی بز مورسیا آغاز شد. این مجتمع تخصصی که در روستای چاه‌شاهی قرار دارد میزبان رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس بود . مقصد بعدی رئیس بنیاد مستضعفان و هیأت همراه دامداری‌های کوچک مردمی در روستای اکبرآباد شهرستان قلعه گنج بود. دامداری‌های مردمی با کمک وام‌های خوداشتغالی بنیاد علوی راه‌اندازی شده تا کسب‌وکارهای کوچک، یاری رسان به روند اشتغال در قلعه گنج و روستاهای اطراف این شهرستان باشد.

مهندس موسی برزگری، مدریرعامل بنیاد علوی در حاشیه این بازدیدها خطاب به خبرنگاران گفت: خدا را شاکریم که اعتماد به نفس مردم در شهرستان قلعه گنج به اندازه مطلوب رسیده و مردم این شهرستان در حال حاضر به این موضوع ایمان دارند که توانایی رسیدن به اهداف خود را دارند. مردم قلعه‌گنج همانند آن کودکی بودند که به تازگی راه رفتن را یاد گرفته است. کودکی که تازه راه رفتن یاد گرفته دفعات بسیار زمین خورده و دوباره از زمین بر میخیزد. اما امروز، زمین خوردن‌های مردم شهرستان قلعه گنج به پایان رسیده؛ چرا که مردم در حال حاضر بر روی  پای خود استوار هستند و و مسیر خود را به درستی پیدا کرده و در حال پیش روی در این مسیر هستند.

مهندس محمد سعیدی‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان نیز در حاشیه بازدیدها اذعان کرد: سه سال و نیم پیش بود که به فرمان مقام معظم رهبری به قلعه گنج ورود کردیم، شخص مقام معظم رهبری به بنده دستور دادند که به یک منطقه محروم از کشور بروید، آن‌جا را از آب و گل در بیاورید و در بحث اشتغال و معیشت مردم آن منطقه کوشا باشید. پس از آن همین الگو را در مناطق دیگر نیز ادامه دهید. بنیاد مستضعفان نیز به فرمان رهبر معظم انقلاب پا به قلعه‌گنج گذاشت و شکر خدا بعد از گذشت ۳ سال و نیم با شعار کار با مردم برای مردم، تلاش کرد تا اوضاع زندگی را در قلعه گنج را  بهتر و بهتر کند.