1508125C

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: اپلیکیشن تخت فولاد با ارائه زندگینامه و اسناد و مدارک مربوط به دو هزار نفر از مشاهیر و هنرمندان اصفهانی آن‌ها را معرفی می‌کند و هم اکنون از طریق بانک های نرم افزاری قابل نصب روی گوشی‌های همراه است.

سید علی معرک نژاد با بیان اینکه در مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد مزار و آرامگاه بیش از دو هزار نفر از علما، مشاهیر، خطبا، هنرمندان و دانشمندان قرار دارد، اظهار کرد: یکی از اهداف ما معرفی این ظرفیت های فرهنگی به مردم در قالب ابزارهای نوین است؛ در این راستا اپلیکیشن تخت فولاد برای معرفی شخصیت و سیره این دو هزار نفر طراحی و از طریق برنامه “بازار” در اختیار شهروندان قرار گرفته است؛ در این اپلیکیشن زندگینامه، اسامی شاگردان، داستان ها، تصاویر، فیلم، اسناد و مدارک مربوط به شخصیت های مدفون در تخت فولاد قرار دارد.

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار جست و جوی مکان تکیه ها برای دسترسی راحت تر مردم به آنها است.

نصب بارکدخوان روی مزار مشاهیر اصفهانی

وی با بیان اینکه در تخت فولاد اصفهان ۵۰ تکیه قرار دارد، تصریح کرد: ویژگی های این تکیه‌ها با نوع معماری، تاریخچه، مفاهیم هنری به کار رفته در معماری بنا و نحوه ساخت در این نرم افزار طراحی شده است.

معرک نژاد افزود: یکی دیگر از برنامه های ما برای معرفی بهتر مشاهیر مدفون در تخت فولاد، نصب اسکن بارکد بر روی قبور مشاهیر است تا مردم با اسکن کردن آن روی موبایل خود و از طریق سایت تخت فولاد، بتوانند به اطلاعات مربوط به مشاهیر دسترسی پیدا کنند؛ در حال حاضر این بارکدها روی تکیه‌های کازرونی و بابارکن الدین نصب شده است.

ثبت درخواست تور گردشگری تخت فولاد با اپلیکیشن

مدیر مجموعه فرهنگی – مذهبی تخت فولاد اصفهان ادامه داد: دسترسی به اخبار و اطلاعات سایت تخت فولاد اصفهان از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن تخت فولاد است، همچنین متقاضیان استفاده از تورهای گردشگری تخت فولاد می‌توانند از طریق این نرم افزار درخواست خود را مطرح و ثبت نام کنند.

وی گفت: مزاریابی از طریق گوگل مپ در تخت فولاد از دیگر اقدامات ما در این مجموعه است که مردم را به مزار مورد نظر هدایت می‌کند؛ تقویم تاریخ، ارائه خدمات فرهنگی تخت فولاد مانند موزه ها، بروشور و مجله تخت فولاد از دیگر قابلیت های نرم افزار مجموعه است.

منبع: شهرداری اصفهان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر اخبار

  • برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.
مجموعه گیتی هوم
ارسال پیام در واتس اپ