moavenshayeste

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در همایش “مدیر شایسته ملی” در وزارت کشور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
کنگره تجلیل از مدیر شایسته ملی پس از انجام ممیزی و احراز صلاحیت با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری، مدیران مجمع متخصصین ایران، بنیاد چهره‌های ماندگار ایران، اتحادیه شرکت‌های دانش بنیان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ در این همایش معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان به عنوان یکی از مدیران شایسته ملی انتخاب شد.شاخص‌های انتخاب مدیر شایسته، کارآفرینی، توسعه، ابتکار، خلاقیت و سابقه عملکرد است. در این کنگره به منتخبان علاوه بر نشان، گواهینامه “مدیر شایسته ملی” نیز اهدا شد.

سیداحمد حسینی نیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در این خصوص، اظهار کرد: لازم بود به جای انتخاب شخص در این همایش تیم معاونت شهرسازی و معماری اصفهان انتخاب شود، زیرا کارهایی که در حوزه معاونت شهرسازی و معماری اصفهان انجام شده نتیجه کارگروهی است؛ این انتخاب به دلیل مجموعه اقدامات گروهی انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۴۱ اقدام طی پنج ماه گذشته در حوزه مطالعات، ‌معماری،‌ نظارت بر ضوابط شهرسازی و توسعه شهری یا طرح‌های تفصیلی و مجموعه اقدامات علمی در حوزه دانشگاه، چاپ کتاب در خصوص هنر اداره شهر و … باعث این انتخاب شد.

منبع: شهرداری اصفهان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایر اخبار

  • برای عضویت در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید.
مجموعه گیتی هوم
ارسال پیام در واتس اپ